HOE SNEL BEANTWOORDEN JULLIE MIJN VRAAG?
Wij beantwoorden berichten en e-mails in de volgorde waarin ze binnenkomen en proberen dit zo snel mogelijk te doen. Meestal antwoorden wij binnen 24 uur na ontvangst van een bericht of e-mail.
KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN NADAT IK EEN BESTELLING HEB GEPLAATST?
Zodra een bestelling is geplaatst, kan ons magazijnteam deze binnen 24 uur verwerken en verzenden. Daarom is het niet altijd mogelijk om adreswijzigingen door te voeren. Als je een fout opmerkt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail met je naam en bestelnummer, zodat we proberen de wijziging aan te brengen voordat het pakket wordt verzonden. We kunnen dit niet garanderen, vooral niet als het pakket ons magazijn al heeft verlaten, maar we doen ons uiterste best!
HOE LANG DUURT DE VERWERKING?
De verwerkingstijd van een bestelling ligt tussen 1 en 3 werkdagen na de dag van je bestelling. De meeste pakketten worden binnen 24 uur voorbereid, maar als ons magazijn uitzonderlijk druk is, kan de verwerking oplopen tot 3 werkdagen.
ALGEMENE VERZENDINFORMATIE:
Ons magazijn verwerkt en verzendt bestellingen van maandag tot en met vrijdag (met uitzondering van feestdagen). Na het plaatsen van je bestelling wordt je pakket binnen 1-2 werkdagen verzonden en ontvang je kort daarna een e-mail met een track- en tracecode. Afhankelijk van je locatie worden pakketten binnen 15 dagen na verzending geleverd.
KOMT MIJN BESTELLING IN ÉÉN PAKKET?
Afhankelijk van de grootte van je bestelling kun je meerdere pakketten ontvangen die mogelijk 1-2 werkdagen na elkaar arriveren.
UITVERKOCHTE/BACKORDERED ITEMS:
Als een van je artikelen niet op voorraad is, sturen we je een e-mail om je te laten weten wanneer we verwachten dat het artikel wordt verzonden. Als de artikelen niet binnen 2 weken weer op voorraad zijn, storten we automatisch je geld terug voor die artikelen.
ADRESWIJZIGINGEN:
Ons magazijn werkt supersnel. Als je een fout opmerkt, stuur ons dan onmiddellijk een e-mail met je naam en bestelnummer, zodat we proberen je pakket te onderscheppen voordat het wordt verzonden. Er is geen garantie dat dit lukt, vooral niet als het pakket ons magazijn al heeft verlaten, maar we doen ons best!
VERZENDEN JULLIE INTERNATIONAAL?
Wij verzenden momenteel naar België en Nederland.
IK HEB EEN BESCHADIGD ARTIKEL ONTVANGEN, WAT NU?
Onze excuses dat je bestelling niet in perfecte staat is aangekomen! Neem contact met ons op en vermeld je naam en bestelnummer. We helpen je graag verder.
HOE KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?
Ga eenvoudig naar de Track My Order-link op de homepagina of in het hoofdmenu en voer je track- en tracecode in om de locatie van je pakket te zien. Heb je meer hulp nodig? Wij staan altijd klaar om je te helpen.
WAAROM WERKT MIJN TRACK- EN TRACENUMMER NIET?
Vaak werken trackingnummers alleen voor binnenlandse bestellingen, omdat buitenlandse postsystemen de locatie van het pakket niet altijd bijwerken in de systemen van onze vervoerders. Internationale verzending duurt meestal 2-4 weken, dus je kunt ervan uitgaan dat het ongeveer zo lang duurt vanaf het moment dat je pakket is verzonden tot je het ontvangt. Als je bestelling binnenlands is en het trackingnummer niet werkt, laat het ons dan weten zodat we ervoor kunnen zorgen dat je artikelen correct zijn verzonden.
MIJN TRACK- EN TRACENUMMER ZEGT DAT HET GELEVERD IS, MAAR IK HEB NOG NIETS ONTVANGEN.
Alle leveringsproblemen in Nederland en België vallen onder de verantwoordelijkheid van de lokale postdiensten zodra je pakket ons magazijn of onze leveranciers heeft verlaten. Neem contact op met je lokale postkantoor voor hulp bij het traceren van je pakket.
WAT MOET IK DOEN ALS ER IETS ONTBREEKT OF BESCHADIGD IS IN MIJN BESTELLING?
Als een van je artikelen ontbreekt of beschadigd is, neem dan onmiddellijk contact met ons op om het probleem op te lossen. Wij bieden een geld-terug-garantie die 14 dagen geldig is vanaf de levering van je bestelling. Zorg ervoor dat je ons binnen die termijn contacteert. Gebruik de Contact-link op onze website of stuur een e-mail naar info@melonaire.nl.
HOW QUICKLY CAN YOU ANSWER MY QUESTION?
We answer messages and emails in the order they are received and we try to respond as promptly as possible. We mostly reply within 24 hours of receiving a message or email.
CAN I CHANGE MY SHIPPING ADDRESS AFTER MY ORDER HAS BEEN PLACED?
Once an order is placed, our warehouse staff can pack and ship your order within 24 hours, so it's not always possible to process address change requests. If you notice an error, please email us ASAP with your name and order # so we can try to make a correction(s) to your package before it departs. There's no guarantee we can make it, especially once it leaves our warehouse, but we'll do everything we can!
HOW LONG IS THE PROCESSING PERIOD?
Order processing times are between 1~3 business days after the day you placed your order. Most packages are prepared within 24 hours, but if our warehouse is exceptionally backed up processing times may go up to 3 business days following the day you placed your order.
GENERAL SHIPPING INFORMATION:
Our warehouse processes and ships out all orders Mondays - Fridays (excluding major holidays). After placing your order, your package should be shipped out within 1~2 business days after your order is placed, and you will receive an email with the tracking number soon after. Depending on where you live, packages are delivered within 15 days from the date of shipment.
WILL MY ORDER COME IN ONE PACKAGE?
Depending on the size of your order you may receive separate packages that may possibly arrive 1~2 business days apart.
OUT OF STOCK/BACKORDERED ITEMS:
In the event that any of your items are out of stock, we will send you an email to let you know when we expect to have the items shipped out by. If the items are not expected to be restocked within 2 weeks, we will just automatically refund you for those items.
ADDRESS CHANGES:
Our warehouse staff are super quick, so if you notice an error please email us ASAP with your name and order number so we can try to catch your package before it departs. There's no guarantee we can change it, especially once it leaves our warehouse, but we'll do everything we can!
DO YOU SHIP INTERNATIONALLY?
We currently ship to Belgium and the Netherlands.
I RECEIVED A DAMAGED ITEM, WHAT DO I DO?
We apologize that your shipment didn't arrive in perfect condition! Please contact us with your name and order number for further assistance.
HOW CAN I TRACK MY ORDER?
Simply go to the Track My Order link on the Home Page or in the Main Menu and input your tracking number to see where your package is. If you need further assistance, we are always willing to help you.
WHY ISN'T MY TRACKING NUMBER WORKING?
Often, tracking numbers will only function on domestic orders, as foreign postal systems will not update the location of the package in our carriers' systems. International shipping usually takes between 2-4 weeks, so you can estimate that it will take about that long from the time your package ships until you'll receive it. If your order is domestic and the tracking number doesn't work, please let us know so we can make sure that your items were properly shipped.
THE TRACKING NUMBER SAYS DELIVERED, BUT I HAVEN'T RECEIVED MY ORDER?
All domestic (U.S) delivery issues become the responsibility of USPS once it’s been shipped from our warehouse or suppliers. You can contact USPS at (800) 275-8777 to locate your package at your local post office.
WHAT DO I DO IF SOMETHING IS MISSING IN MY ORDER OR IS DAMAGED?
If any of your purchased items are missing or are damaged please contact us immediately to resolve the issue. We have a Money Back Guarantee which lasts 30 days prior to the delivery of your order so make sure to contact us within that time frame. To get a hold of us to assist you please either use the Contact Us tab or email us at info@melonaire.nl.